בזמן האחרון יש מגפה של עיכובים במכס.
לא רק בקשות תשלום לגיטימיות, אלא עיכוב של שבועות ודרישה לשלם קנסות ולהגיע לחקירה במכס.
מהמכס טוענים שהם נוהגים כך בשל הצהרות כוזבות על החבילה.
אז מה אפשר לעשות?
לדעתי, לבקש מהמוכר לא לכתוב הצהרות כוזבות. לא צריך להיות איינשטיין כדי להבין שאם כתוב GIFT על החבילה זו לא באמת מתנה.
נכון שלא נחמד לשלם עוד 35% על מחיר הטלפון, אבל זה החוק, ולפחות לא יעכבו לכם את הטלפון ותצטרכו לשלם קנס.
בהצלחה לכולם!
לא רק בקשות תשלום לגיטימיות, אלא עיכוב של שבועות ודרישה לשלם קנסות ולהגיע לחקירה במכס.
מהמכס טוענים שהם נוהגים כך בשל הצהרות כוזבות על החבילה.
אז מה אפשר לעשות?
לדעתי, לבקש מהמוכר לא לכתוב הצהרות כוזבות. לא צריך להיות איינשטיין כדי להבין שאם כתוב GIFT על החבילה זו לא באמת מתנה.
נכון שלא נחמד לשלם עוד 35% על מחיר הטלפון, אבל זה החוק, ולפחות לא יעכבו לכם את הטלפון ותצטרכו לשלם קנס.
בהצלחה לכולם!
בושה למדינה שיורדת לקטנות כאלה.
השבמחקהגיע הזמן שיטפלו במחירים ההזויים האלה.
אני לא קונה יותר בארץ כלום
אם אתה אומר שמשלמים עוד 35%... אז תבקש מהמוכר שירשום את סכום הקנייה נמוך משמעותית ואז ההוצאה הכללית שלך על המכשיר לאחר מכס תהיה נמוכה. אני צודק???
השבמחקראשית, מבחינת החוק עליך להצהיר על הערך האמיתי.
מחקשנית, במידה והמוצר ייעצר בתהליך מכס ויש חשד שהצהרת על מחיר נמוך, תידרש להוכיח שזה אכן המחיר בו קנית, ותשלם קנס גדול + עיכובים והתעסקות. לדעתי כיום הכי כדאי להצהיר מחיר אמיתי (לדרוש זאת מהמוכר).